نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

دعوای حقوقی پرسپولیس و النصر به جا‌های باریک کشیده شد | رد پای خیانت!

  • کد خبر: ۴۵۹۸۰
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
  • ۲
دعوای حقوقی پرسپولیس و النصر به جا‌های باریک کشیده شد | رد پای خیانت!
مجادله حقوقی پرسپولیس و النصر عربستان درحالی به اوج رسیده است که رد پای حضور برخی ایرانی‌ها در این ماجرا به‌شدت آزار‌دهنده شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ درحالی‌که پرسپولیسی‌ها می‌کوشند اتهامات نابه‌جای عربستانی‌ها را که مطابق معمول از حمایت تلویحی ای‌اف‌سی برخوردار‌ند، خنثی کنند، از داخل کشور برخی‌ها نا‌باورانه در حال ریختن آب به آسیاب سعودی‌ها هستند و تلاش می‌کنند با دادن اطلاعات مختلف، آن‌ها را در این ماجرا برنده کنند؛ اتفاقی بس عجیب که مجادله پرسپولیس و النصر را وارد فاز تازه‌ای کرده و بار دیگر استرس را به اردوی سرخ‌پوشان و کل فوتبال کشور پمپاژ کرده است. استرس اینکه زور پول و ارتباطات سعودی‌ها که این‌بار با خیانت تأسف‌برانگیز برخی افراد داخل کشور عجین شده، نماینده کشورمان را از حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی در آسیا و شاید جهان محروم کند!


فرصت AFC به پرسپولیس

درحالی‌که خبر‌های خوبی از اقدامات برخی ایرانی‌ها که شامل مدیر، خبرنگار و افراد عادی هستند به نفع سعودی‌ها به گوش نمی‌رسد، روز گذشته AFC به پرسپولیس تا روز پنجشنبه (فردا) فرصت داد تا درباره شکایت النصر، توضیحات لازم را بدهد. بر اساس نامه ارسالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس تا روز ۸اکتبر (۱۷‌مهر) فرصت دارد تا توضیحات خود را درباره شکایت باشگاه النصر عربستان درباره استفاده این باشگاه از بازیکنان جدید در فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا‌۲۰۲۰ به کنفدراسیون ارائه دهد. در‌همین‌حال باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد مستندات خود را در پاسخ به ادعای باشگاه النصر عربستان در موعد اعلام‌شده برای AFC ارسال خواهد کرد.


ورود کمیته اخلاق به ماجرای پرسپولیس

کمیته اخلاق فدراسیون به موضوع انتقال اخبار کذب توسط برخی منابع داخلی ورود کرده است. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق فدراسیون پرونده‌ای درباره انتقال اخبار کذب توسط برخی منابع داخلی به باشگاه النصر عربستان علیه منافع ملی فوتبال باز کرد و متعاقب آن افرادی به این کمیته احضار شدند.


فاش‌شدن شکایت بی‌نتیجه السد از پرسپولیس

درحالی‌که باشگاه النصر عربستان از تمام ابزار خود استفاده می‌کند تا نتیجه بازی مقابل پرسپولیس را برگرداند، باشگاه السد با یک خبر خوش، نگرانی‌های پرسپولیس را کاهش داد. مدیرعامل باشگاه السد قطر در گفت‌وگویی که بازتاب رسانه‌ای داشته است، مدعی شد آن‌ها هم وقتی به پرسپولیس باختند، مسئله بازیکنان جدید این تیم را پیگیری کردند؛ اما از طریق AFC متوجه شدند این اقدام بی‌فایده است. مدیرکل باشگاه السد گفت: بعد از باخت در برابر پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در ترکیب این تیم را جویا و سپس متوجه شدیم که پرسپولیس قانونی عمل کرده است.


درس برانکو به خیانت‌کاران

مسئله دریافتی برانکو از پرسپولیس موضوعی است که عربستانی‌ها کل شکایت خود را بر محور آن بسته‌اند. آن‌ها می‌گویند پرسپولیس در ماجرای طلب برانکو تخلف کرده و پول این مربی را نداده است و، چون این اتفاق افتاده، از پنجره نقل‌و‌انتقالات محروم شده و نمی‌توانسته است از بازیکنان جدید خود استفاده کند؛ اتهامی که با ادله پرسپولیس مبنی‌بر بستن قرارداد‌ها پیش از بسته‌شدن پنجره از‌سوی فیفا و اینکه اگر پنجره بسته می‌شد، اساسا امکان ثبت قرارداد بازیکنان در سامانه فیفا و ارائه کارت بازی‌ها برای آ‌ن‌ها مقدور نبود، قابل‌توجیه است؛ اما این باعث نشده که سعودی‌ها از تلاش خود دست بردارند. آن‌ها حالا به برانکو متوسل شده‌اند تا با کشاندن او به‌سمت خودشان، کفه این مجادله را به نفع خود سنگین کنند؛ اما سر‌مربی سابق قرمز‌ها آب پاکی را روی دست آن‌ها ریخته است.
 
گفته می‌شود مدیران النصر تلاش کردند با برانکو ایوانکوویچ تماس بگیرند و دست‌کم یک دست‌نوشته از او علیه پرسپولیس داشته باشند. برانکو هیچ جوابی به پیام واسطه‌های باشگاه عربستانی نداد و آن‌ها در ادامه سراغ دارا بوشیچ، وکیل برانکو رفتند که او هم به النصر جواب رد داد و اعلام کرد او و موکلش حاضر نیستند هیچ اقدامی علیه پرسپولیس انجام دهند. دارا بوشیچ تأکید کرد آن‌ها شکایتشان برای دریافت دستمزد برانکو را از طریق فیفا پیگیری کردند و در‌نهایت هم تابع تصمیم فیفا هستند و خارج از این مسیر قانونی هیچ اقدامی برای رسیدن به مطالبات خود نکرده و نخواهند کرد.
 
خود برانکو ایوانکوویچ نیز در گفتگو با سایت طرفداری گفت: اگر النصر و طرف‌دارانش نامه رسمی یا حتی دست‌نوشته‌ای غیر‌رسمی از من یا وکیل من دارند که ما علیه پرسپولیس گواهی کرده‌ایم، حتما این اسناد را ارائه کنند. وکیل من بار‌ها تأکید کرده است فرایند شکایت از باشگاه پرسپولیس فقط از طریق فیفا پیگیری می‌شود و طبیعی است ما مسیر دیگری را امتحان نکنیم. تا‌جایی‌که از ایران به من خبر داده‌اند، پرسپولیس تمامی نقل‌و‌انتقالات خود را قبل از بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات انجام داده و مرتکب هیچ تخلفی نشده است. من با پرسپولیس خاطرات مشترک خوبی دارم و بازهم تأکید می‌کنم اگر النصری‌ها نامه یا دست‌نوشته‌ای از من دارند، رو کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
1
0
موضوع اصلا شکایت النصر راجب برانکو نیس،موصوع شکایت اینه طبق همونی قانونی ک سال ۹۴ سازمان لیگ نگداشت استقلال قبل از اومدن رای فیفا مبنی بر محرمیت پنجره نقل انتقالی بازیکن جدب کند (بدلیل بدهی داشتن و ....)ولی امسال برای پرسپولیس دقیقا در حالی ک بدهی داشت قانون رو در نظر نگرفتن و اجازه ثبت بازیکن دادن.....نمی دونید بدونید بله درسته پنجره توسط فیفا بسته نبوده و کاملا حق با شماست ولی طبق قانون سازمان لیگ تیم های بدهکار حق ثبت بازیکن جدید نداشتن،ولی برا سوگولی دولت اینکار انجام شد...
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
ای درود بر شرفت برانکو.ای کاش برخی از هموطنان از ایشان حس رازداری و رفاقت و صداقت بیاموزند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->